Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Návštěvnické centrum myslí na turisty i domácí

Na podporu turismu se Návštěvnické centrum účastnilo dvou velkých propagačních veletrhů cestovního ruchu v Brně a Bratislavě. Teď se také soustředí na domácí klienty. První akcí pro zdejší veřejnost bude Masopustní jarmark.

Zástupci Návštěvnického centra se v lednu účastnili veletrhů cestovního ruchu v Brně a v Bratislavě. I na Slovensku se Nový Jičín prezentoval v rámi stánku Moravskoslezského kraje. Expozice byla laděna do období 1. republiky. Návštěvníci se zde mohli fotografovat ve stylových kloboucích.

“Focení probíhalo u plátna, které připomínalo dobové novojičínské náměstí. Zároveň jsem se tak návštěvníky snažili nalákat právě i k nám do Nového Jičína,” popsala expozici Kristýna Zetková, Návštěvnické centrum Nový Jičín - Město klobouků.

Pozvánkou k návštěvě tak byla fotografie, kterou si lidé ze stánku odnášeli jako drobný dárek.

Teď už se Návštěvnické centrum plně soustředí na přípravu a realizaci programů v místě svého sídla. Na letošní turistickou sezonu chystá určité novinky zejména v expozici klobouků.

“Návštěvníci se mohou těšit na nové edukativní programy, které pro ně budou v expozici připraveny. Jistě je ocení nejen místní obyvatelé, ale také hosté z jiných regionů a ze zahraničí,” naznačila Kristýna Zetková.

Ve svých prostorách připravuje Návštěvnické centrum i letos pravidelné výstavy fotografií, chybět nebudou ani tradiční řemeslné trhy, tím prvním bude už 9. února jarmark Masopustní.

“Součástí jarmarku bude masopustní průvod, který proběhne v Spolupráci se Starojickou historickou společností v deset a patnáct hodin. Dalším lákadlem bude také soutěž o nejchutnější koblihu,” upřesnila Hana Rolná, Návštěvnické centrum Nový Jičín - Město klobouků.

“Rádi bychom ale také návštěvníky nalákali na festival zlatavého moku Pivobraní, který se uskuteční 23. června, bude to již šestý ročník,” dodala Kristýna Zetková.

Nabídku všech akcí mohou zájemci sledovat na webových stránkách Návštěvnického centra, města, prostřednictvím facebooku a nové mobilní aplikace “Město v mobilu”. 




Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků