Moderní design, který lépe vyhovuje i zobrazení na mobilních telefonech, to byl jeden z důvodů, proč webové stránky Nového Jičína loni změnily svou tvář a sladily se tak i s novou vizuální identitou města.
Ondřej Syrovátka (ZELENÍ), 1. místostarosta Nového Jičína: “Druhým důvodem bylo také ten web zpřehlednit, i z toho důvodu jsem zřídili takzvané podweby, které se zabývají jednotlivými oblastmi, které jsou velmi žádané.”
Těchto pět podwebů, které se v uplynulých měsících naplňovaly informacemi, se nyní dá jednoduše spustit na úvodní stránce města. Jedná se o odkazy Rodina, Atraktivní město, Práce, Zdravé město, Eko-web.
Ondřej Syrovátka (ZELENÍ), 1. místostarosta Nového Jičína: “Například potřebuji najít informace o odpadech, například kdy se vyváží, vím, že to spadá do oblasti životního prostředí, kliknu na Eko-web a tam vidím v tom menu položku odpady, takže přes ní to najdu, je to jednodušší, než v tom menu celkovém.”
Zatím nejnavštěvovanějším je podweb Práce.
Zdeněk Petroš, vedoucí Odboru organizačního, MěÚ Nový Jičín: “Podweb Práce je firemní prezentací města. Je zde nabídka prací, zájemce se může podívat i na základní informace o zaměstnavateli.”
Obecně lidé na novojičínských stránkách nejčastěji nahlíží na elektronickou podobu městského zpravodaje nebo kalendář akcí. I ten se na přelomu roku podařilo vylepšit a zpřehlednit.