Mimořádná zpráva:
  • Načítám...

Na koupališti se konal první turnaj v plážovém fotbalu

Studénka |  | Expres Studénky

K létu patří formy plážového sportování - a to v mnoha disciplínách, Třeba na koupališti ve Studénce se na beachvolejbalovém kurtu konal 1. ročník plážového turnaje ve fotbalu.

V areálu přírodního koupaliště ve Studénce jsou kurty na beachvolejbal. Na jeden den tu ovšem místo sítě ukotvili fotbalové branky a konal se tu vůbec 1. ročník turnaje v plážové kopané.

Martin Stachovič, spolupořadatel turnaje, předseda klubu Fotbal Studénka: “Ten nápad v nás dřímal delší dobu. V loňském roce se SAK pokusil zorganizovat první ročník, ale pro malou účast se neuskutečnil. Takže jsme v letošním roce spojili své síly s fotbalem Studénka a jak vidíte za námi, už se to podařilo. V letošním roce se nám přihlásilo sedm týmů z okresu Nový Jičín a zkoušíme, co to vlastně znamená zorganizovali takový plážový fotbal, protože není to úplně tradiční sport pro naše teritorium, je to spíš doména jižních států, ale jak vidíte, tak nasazení, bojovnost a nadšení zatím jede.”
Dušan Ondruš, tým Fešáci ze Studénky: “Nastoupili jsme s názvem Fešáci, protože fešáci ze Studénky jsem. Hráli jsme zatím jeden zápas ze Stachovicemi, máme jeden bod a teď nás čeká další zápas, takže uvidíme, co bude. Určitě je to dobrý nápad, tento turnaj, je to dobré i do přípravy, hlavně se pobavit a hlavně se nezranit. Takže je to příjemné a doufám, že to bude dál pokračovat.”
Filip Anders, FC RADO z Bílovce: “Šli jsme tu, protože si chceme užít tuto akci. Není to často, že by se někde v okolí konal plážový fotbal. Takže si to jdeme užít, jdeme si zakopat. Prostě je to hezké a děkujeme městu Studénce, že něco takového uspořádalo.”
Jan Haša, Sedloss AFC ze Sedlnic: “Myslím si, že je to dobrý nápad, jsem rád, že jsme se mohli zúčastnit. Sice hodně kluků nemohlo, ale nějak jsme to složili a dostali jsme se tady. A je to dobrá zkušenost, protože jsme zvyklí hrát jenom na hřišti a tady to je dobrá příležitost zkusit to na písku.”

Uspořádat turnaj v plážovém fotbalu šlo na studáneckém koupališti především díky tomu, že jsou zde dva kurty s pískovým podkladem vedle sebe, takže pořadatelé mohli vytvořit hřiště o rozměru, na kterém už se dal beach fotbal odehrát.

Martin Stachovič, spolupořadatel turnaje, předseda klubu Fotbal Studénka: “To hřiště je sice menší, ale o to více padá gólů. Myslím, že hráči jsou prozatím velmi spokojení. Oficiálně se plážový fotbal hraje 3 x 12, to znamená trošičku jako hokej, ale my tady, aby jsme tu nebyli až do pozdních hodin, tak jsme si určitě, že budeme rádi jedenkrát 12 minut čistého času. To znamená, že má to spád.”

K tématu

Ve Studénce si fotbalisté zahráli jako na pláži

24. července 2024 14:30 | Studénka | Petra Dorazilová | Regionální zprávy POLAR

Hasiči Studénky dostali spolehlivého pomocníka, novou cisternu

9. září 2023 12:19 | Studénka | Petra Dorazilová

Studénka pořídila svým dobrovolným hasičům nové vozidlo. Nahradilo čtyřicet let starou Tatru. Místní záchranáři patří k těm, kteří vyjíždí i k dopravním nehodám, speciálně také do dálničního klimkovického tunelu.

Zámek ve Studénce bude připomínat i minulost spojenou s legionáři

11. září 2023 13:30 | Studénka | Petra Dorazilová

Zámek ve Studénce, ve kterém je Vagonářské muzeum, bude nově připomínat i svou minulost spojenou s legionáři. Odrazovým můstkem se stal objev nápisu během restaurátorského průzkumu.

Převrácený historický jeep, sražený cyklista i havárie motorkáře. Vážné nehody na Novojičínsku

Včera 19:34 | Celý MS kraj | Jiří Cileček

Hasiči, záchranáři a policisté měli v neděli během krátké doby na Novojičínsku plné ruce práce. Nejprve zasahovali u sraženého cyklisty ve Frenštátu pod Radhoštěm. Do půl hodiny nedostal v Rybí přednost historický vojenský jeep a po nárazu se převrátil. A za dalších 30 minut havaroval mezi Tískem a Bílovcem motorkář. Zraněno bylo celkem 6 lidí.

Šest zraněných po noční srážce dvou aut v Ostravě. Jeden z řidičů nedal přednost

Včera 12:20 | Ostrava-město | Jiří Cileček

Další vážná nehoda zaměstnala v Ostravě všechny záchranné složky. V nedělních nočních hodinách nedal 45letý řidič přednost při sjezdu z dálnice a naboural do dalšího auta. To bylo doslova odhozeno mimo silnici. Záchranáři museli ošetřit šest zraněných.

Třídílný gastrofestival Pojez vyvrcholil v beskydské Ostravici

7. září 2024 18:52 | Celý MS kraj | Libor Běčák | Beskydský expres

Gastrofestival Pojez, který každým rokem pořádá Moravskoslezský kraj, vyvrcholil tradičně v beskydské Ostravici. Vedle kulinářských specialit se lidé bavili při kulturních vystoupeních a pro nejmenší byla připravena dětská zóna.

Senior vyjel s autem mimo silnici a narazil do stromu, spolujezdkyně zemřela

7. září 2024 18:30 | Celý MS kraj | Jiří Cileček

Tragická nehoda zaměstnala v sobotu ráno na Opavsku všechny složky integrovaného záchranného systému. 76letý řidič tam z ničeho nic vyjel ze silnice a naboural do stromu. Auto poté sjelo ze ještě ze srázu. Nehodu bohužel nepřežila 75letá spolujezdkyně.

MS kraj opravuje v Karviné několik autobusových zálivů

7. září 2024 18:10 | Karviná | Monika Danková | Karvinský expres

V Karviné probíhají rozsáhlé opravy autobusových zálivů na dvou velmi frekventovaných krajských silnicích. Úseky, kde probíhá stavba, omezují dopravu a je tady nutná obezřetnost řidičů i chodců při přecházení.

Městská policie v Opavě už potřetí uspořádala sportovní odpoledne pro děti

7. září 2024 17:34 | Opava | Yvona Fajtová | Opavský expres

Městská policie v Opavě už potřetí uspořádala sportovní odpoledne pro děti a jejich rodiče. Probíhalo v Městských sadech a smyslem této akce bylo zapojit co nejvíce dětí do sportovních aktivit.

Dobrovolníci uklidili okolí Karvinského moře, zapojili se i náhodní návštěvníci areálu

7. září 2024 11:07 | Karviná | Monika Danková | Karvinský expres

Uplynulou sobotu se konal velký úklid v okolí Karvinského moře. Kampaň “Za čisté moře” zorganizovali zaměstnanci karvinského magistrátu, kteří se kromě dobrovolníků aktivně do úklidu také zapojili.

Moravskoslezský kraj pomůže obcím nastartovat rozvojové projekty

7. září 2024 19:25 | Celý MS kraj | Jiří Cileček

Téměř 19 milionů korun rozdělí Moravskoslezský kraj mezi 57 obcí, které požádaly o dotaci na přípravu projektových dokumentací. Výrazně se tak zvýší jejich šance získat prostředky z národních nebo evropských dotačních programů na rozvojové projekty.

Palkovice se představily komisařům národního finále soutěže Vesnice roku 2024

6. září 2024 18:03 | Celý MS kraj | Libor Běčák | Palkovický miniexpres

Ani 4 hodiny nemohly v Palkovicích stačit na prezentaci všech zájmových spolků a aktivit, kterými se v pátek obec představila v celostátním finále prestižní soutěže Vesnice roku.

MS kraj pomáhá řešit nedostatek zubařů. Lékařské fakultě přispěje na mzdy pedagogů

Na posledním zasedání krajského zastupitelstva v končícím volebním období odhlasovali jeho členové významnou finanční podporu Lékařské fakultě Ostravské univerzity. Peníze půjdou na platy pedagogů, kteří vzdělávají budoucí zubaře.

Budova plná firem, spolků a zkoušejících kapel dostane nový obal

Začala revitalizace bývalého ředitelství technických služeb. Prostory v tomto domě město léta pronajímá jako sklady, kanceláře nebo drobné výrobny. Dům již potřeboval stavební zásah, v havarijním stavu byla zejména stará okna.

Policejní majáček preventivně “blikal” ve studénecké škole

Září je měsícem, kdy do škol zamířila i Policie České republiky, respektive její preventisté s programem “Majáček - policejní rádce nejmenších.” Na různé rizikové situace upozorňoval děti i ve škole na ulici Sjednocení ve Studénce.

Kresby Jitky Pospíšilové vznikly v rámci sociální rehabilitace, vidět jsou v knihovně

Městská knihovna vystavuje v září obrazy a keramiku Jitky Pospíšilové. Její tvorba vznikla za podpory a spolupráce sociální rehabilitace Domova NaNovo.

BEZ KOMENTÁŘE: Tvoření tašek pro děti ve Studénce

7. září 2024 7:51 | Studénka | Jan Plášil | Expres Studénky

SAK Studénka připravil pro děti oblíbené malování tašek.

Výstava ke slavnosti mapuje novojičínské stopy ve světě

6. září 2024 16:57 | Nový Jičín | Petra Dorazilová | Novojičínský expres

Hlavní téma městské slavnosti vždy v Novém Jičíně reflektuje i výstava na Staré poště. Letos tedy po celé září patří tyto prostory úspěšným rodákům, kteří se proslavili ve světě.

Město opravilo další hroby významných rodáků, třeba malíře, továrníka nebo lékárníka z Bílého anděla

Skončila sanace dalších čestných hrobů na městském hřbitově, ve kterých odpočívají významní rodáci. Mnohé z těchto pomníků jsou i uměleckými díly, jeden z nich dokonce kulturní památkou.

Na koupališti se konal první turnaj v plážovém fotbalu
Vydáno 1. srpna 2024 8:03, Studénka, Petra Dorazilová

Zdroj: https://polar.cz/zpravy/novojicinsko/studenka/11000044166/na-koupalisti-se-konal-prvni-turnaj-v-plazovem-fotbalu