Návštěvnost roste každý měsíc v meziročním srovnání o cca 7 %, ještě razantnější je nárůst v případě tržeb, které jsou v porovnání s rokem 2015 vyšší o přibližně 9 %. Více informací na www.activeretailam.com/cz
Centrum je ve vynikající kondici a letos návštěvnost rozhodně překročí hranici 9 milionů. Forum Nová Karlina je jednoznačně jedním z nejlépe fungujících obchodních center mimo Prahu, říká Martin Kubík, ředitel Active Retail Asset Management.
Nejvíce centrum posiluje v oblasti gastra a módy, ale rozšiřuje se i nabídka služeb. V rámci food courtu byla nově otevřena Salaterie UGO, jež v Ostravě otevřela svůj vůbec největší koncept v tuzemských obchodních centrech. Ve Foru na ploše 330 m 2 nabízí nejen široké spektrum zdravého občerstvení, ale rovněž obchod s ovocem a zeleninou, včetně exotických produktů.
Velmi pozitivně byla přijata značka klasické pánské módy Park Avenue. Ta se stala součástí módní zóny centra, kterou od začátku roku posílily i obchody Columbia, La Martina nebo koncept nově vstupující na český trh, značka 4F. Ta by pro zákazníky měla otevřít prodejnu na začátku prosince letošního roku. Podobně centrum expanduje v segmentu zdraví a krásy. K hlavním akvizicím patří drogerie Rossmann (556 m 2 ) či monobrandová prodejna kosmetiky Dermacol.
Týmu ARAM se daří úročit vysokou oblibu centra mezi obyvateli i návštěvníky Ostravy a stejně tak naplňovat dlouhodobou strategii rozvoje, z níž mají prospěch i sami nájemci. Nově více profilujeme a posilujeme jednotlivé sektory tak, aby zákazníci i nájemci těžili ze synergie značek. Během posledních 12 měsíců jsme prodloužili 86 nájemních smluv a přivedli do centra 15 nových značek, doplňuje výsledky Lenka Matthews (Dvořáková), ředitelka pronájmů ARAM.
Profilaci a positioningu OC Forum Nová Karolina pomáhá rovněž marketing zaměřený na výjimečné, nadregionální akce. Patří k nim festival pyromuzikálních ohňostrojů a videoartu, vlastní pivní festival nebo speciální nabídky pro návštěvníky Colours of Ostrava a Beats for Love. Konkrétně v červenci, kdy se konají tyto největší regionální festivaly, stouply meziročně tržby o 19 %, návštěvnost dokonce o 58 %.
Stále větší podíl ve spektru návštěvníků tvoří turisté, účastníci nejrůznějších akcí, včetně kongresů nebo obchodních jednání. Nacházejí u nás špičkové služby, skvělé obchody i největší koncentraci kvalitního gastra. Navíc se skvělou dostupností a lokací v samotném centru města,doplňuje Martin Kubík.
