Třináctý ročník podnikatelské konference Setkání Patriotů MSK, kterou pořádá stejnojmenná nezisková organizace, se zaměří na vizi pro rok 2030.
Na 13. Setkání Patriotů MSK, které se uskuteční 8. října od 15:30 v ostravském AKORDu, vystoupí čtyři řečníci, kteří se s účastníky podělí o své příběhy a předají jim rady do podnikání.
O businessu v showbusinessu bude mluvit zpěvák Mirai Navrátil. Ačkoliv není přímo podnikatel, díky dobrému mentoringu a marketingu se mu podařilo prorazit hudebním trhu, který je vnímán jako silně konkurenční. Každý rok navíc organizuje hudební festival ve Frýdku-Místku. S účastníky konference se podělí o své tipy, kde brát inspiraci, a ukáže jim, jak vypadá business model hudební kapely.
Devětatřicátý nejbohatší Čech podle žebříčku Forbes Martin Vohánka prozradí, jak překonávat pasti na cestě k padesátimiliardové firmě. Jeho firma Eurowag je úspěšná díky tomu, že ji dokázal ukočírovat i při rychlém růstu. Vohánka účastníkům poradí, kdy a jak je nutné změnit business model, aby s firmou udržel krok, a jak obchodní firmu transformovat v technologickou.
O tom, že lovebrandem může být i bojový sport, přesvědčí návštěvníky 13. Setkání Patriotů MSK majitel OKTAGON MMA Ondřej Novotný. Jako promotér vyprodává jednu arénu za druhou, marketing však podle něj zdaleka nekončí vyprodanou halou.
Začínající podnikatele pak zaujme vystoupení spoluzakladatele Supernovy Oskara Kořistky. Jeho start-up se jako jediná česká firma dostal do prestižního akcelerátoru v americkém Silicon Valley. Ve své přednášce se zaměří na zpeněžení podnikatelského nápadu a vytipování správného investora.
Organizátoři počítají se čtyřmi stovkami účastníků z řad podnikatelů a studentů.
Akci doplňuje slavnost lokálního kulinářství v podobě gastrofestivalu.
13. Setkání Patriotů MSK je otevřené všem, vstupenky lze koupit na webových stránkách Patriotů MSK. Pro studenty je připravena sleva.
Patrioti MSK jsou skupina podnikavých lidí, která se snaží zlepšit image Moravskoslezského kraje. Pomáhají proto místním podnikatelům rozvíjet se prostřednictvím vzájemného učení, sdílení zkušeností a předávání kontaktů. Jejich podnikatelská setkání navštívilo už 3 467 lidí.