Kampaň S námi a ČPZP to dáš se uskutečnila se v Šumperku, Frýdku-Místku, Prostějově, Novém Jičíně, Třinci, Přerově, Olomouci, Ostravě a v Plzni. Odstartovala v pondělí 18. 3. 2013, a to současně v ostravském a olomouckém krevním centru. Nejvíce dárců nenahraditelné tekutiny zaznamenala hanácká metropole Olomouc, kam v době kampaně přišlo 561 dárců, z toho 28 lidí darovalo krev poprvé. Nejvíce prvodárců si ale připsal Nový Jičín - z celkového počtu 95 dárců si poprvé nechalo vzít krev 23 lidí, tedy každý čtvrtý návštěvník tamního transfuzního oddělení. Celkem v této kampani darovalo krev 1781 lidí, z toho 152 poprvé.
Kampaň Půl litru naděje se konala ve dnech 12.-14. června 2013 souběžně v nemocnicích ve Vsetíně, Uherském Hradišti a ve Zlíně. Za tři dny prošlo tamními transfúzními odděleními 251 dárců, z toho 54 prvodárců, informovala ředitelka rádia Kiss Publikum Bc. Jiřina Gajdošíková.
„Děkujeme všem dárcům, že nezůstali lhostejní a přišli darovat tekutinu, kterou zatím nelze ničím nahradit. Velmi si vážíme nových dárců, protože krevní centra potřebují průběžně doplňovat dárcovskou základnu. ČPZP odměňuje dobrovolné dárce krve balíčkem vitaminů po odběru, nové dárce příspěvkem 200 Kč na vitaminy nebo potravinové doplňky a dlouholeté dárce v závislosti na počtu provedených odběrů částkou od 1000 až 4500 Kč," uvedl ředitel marketingu ČPZP Ondřej Malý.
Úspěšná spolupráce ČPZP s rádii Kiss zaměřená na přilákání nových dárců krve začala už v minulých letech. Dřívější kampaň nesla název Voda živá a Půl litru naděje. ČPZP byla téměř výhradně generálním partnerem kampaně. Díky partnerům vítaly dárce krve ve vybraných dnech hostesky a rozdávaly jim drobné dárky. Dárci měli rovněž možnost soutěžit o hodnotné ceny.
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna se sídlem v Ostravě je třetí největší zdravotní pojišťovnou v ČR. ČPZP má nyní téměř 1,2 milionu pojištěnců.