Reklama

Orlovské děti vyjely na ozdravný pobyt do Beskyd

  • 12. dubna 2012,
  • 0:00,
  • Orlová,
  • Richard Kutěj

Za zdravým horským vzduchem odjelo minulý týden několik orlovských dětí, jejichž rodiče využili podpory města pro téměř měsíční pobyt v Beskydách. Děti se tam budou rekreovat ve zdravém prostředí, čeká je tam ale i škola a spousty dalších zážitků.

Reklama

Na ozdravný pobyt do beskydských Metylovic takto vyjelo 13 dětí. Zájemců bylo více, ale ne všem schválily tuto možnost jejich pojišťovny.

Zuzana Plošková, Odbor školství, kultury a sportu:„Víme minimálně o 5 případech, kdy pojišťovny nepotvrdily pobyt těchto dětí, což je nám moc líto."

Děti nyní již v Metylovicích pobývají. Celková délka ozdravné akce je 28 dní a při odjezdu snad nebylo dítě, které by se na pobyt netěšilo.

Anketa, odjíždějící děti: „Těším se, budeme se tam učit, chodit na procházky do hezkého okolí, koupat se v bazénu a určitě tam bude i sranda."

A děti toho na horách zažijí opravdu spousty.

Zuzana Plošková, Odbor školství, kultury a sportu:„Krom výuky budou děti poznávat naše Beskydy, dýchat čerstvý vzduch a věnovat se i různým kroužkům, zejména keramice."

Jak již bylo řečeno. Ozdravný pobyt pro děti podpořilo také město Orlová.

Zuzana Plošková, Odbor školství, kultury a sportu: „Už jen z toho důvodu, jaké tady máme životní prostředí. Město tak každému dítěti přispívá 1000 korun na pobyt z celkové částky 2800 a hradí i dopravu tam i zpět."

Možnost takovýchto ozdravných pobytů při tom velmi chválí také odborníci.

Kateřina Adamcová, lékařka ORL:„Nejlepší je, když trvají alespoň tři až čtyři týdny, aby došlo alespoň k částečné regeneraci sliznic. Samozřejmě, čím častěji mohou lidé takto pobývat v čistém prostředí, jako jsou hory, nebo u moře, tím lépe."

Ozdravný pobyt tak jistě těší nejen děti, ale také jejich rodiče, kteří mají možnost své ratolesti na horách pravidelně navštívit.




BIDFIB group s.r.o.
Karviná
od 100 Kč

Detail

POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.
Karviná
od 16 000 Kč

Detail

Nejčtenější zprávy

Reklama

PR články

Více PR článků
Zavřít reklamu