Jak se říká, u vody vyhládne. Ještě minulou sezonu se při vydávání jídla na koupališti tvořily fronty, obsluha hlasitě volala na zákazníky, ti zase nevěděli, zda se jedná o jejich objednávku. Nyní je to jinak.
Andrea Jarmarová, provozní Restaurace Radnice Havířov: "Proto jsme přišli s pagerem, kdy zákazník přijde k okénku, objedná si a dostane pípací pager, kdy si potom v klidu může zajít na terasu, nebo i na bar si něco koupit a jakmile začne disk blikat a pípat, tak na základě toho je připravena objednávka k vyzvednutí přímo na okénku na kuchyni. Zpětná vazba je výborná, a to z toho důvodu, že se už nekřičí z kuchyně hranolky, hamburgery a takové věci a lidé to také oceňují.”
anketa: “Je to super a objednala jsem si hranolky a dostala jsem to, co jsem měla dostat.”
anketa: “Lepší určitě. Funguje to tak už téměř všude, takže je to krok kupředu.”
anketa: “Výhoda je to, že můžu opustit tento prostor. Nemusím stát tady ve frontě, tady v tom dusnu a můžu být venku. Zapípá to, vrátím se a vyberu si své zboží a jdu dál.”
anketa: “Určitě to vítám, je to příjemná změna. Člověk má alespoň přehled. Může si odpočívat, může si odskočit a ve chvíli, když je jídlo hotové, si ho vyzvedne a ví o tom. Nemusí čekat, až ho zavolají.” Co říkáte na jídelníček tady? “Je to takové klasický jídelníček na koupaliště. Všechno co znám z jiných koupališť. Líbí se mi tady skokanská věž, je to fajn, že to změnili trochu.”