K čemu je havarijní linka, ptají se nájemníci tohoto domu v Havířově, který má ve správě společnost RPG. Pěti rodinám od soboty teče jen teplá voda. Pro studenou si musí chodit k sousedům.
Pan Pawlica se vrátil z dovolené a ihned začal situaci zjišťovat.
Tomáš Pawlica, nespokojený nájemník: "Ve 4. patře jsem zjistil, že praskla stupačka a že se to bude řešit. A paní sousedka Cyprová řekla, že volala o půl 4 havárii, tak jsem volal znovu. Vadilo nám, že se nedalo osprchovat a že jsme museli splachovat teplou vodou."
I ostatní nájemníci si mysleli, že havarijní služba stoupačky opraví okamžitě.
Milada Cyprová, nespokojená nájemnice: "Mě přišlo, že to na RPG zjistili, až když jsem tam volala v pondělí odpoledne. Paní se podívala na pc a zjistila, že tam je záznam od té havarijní služby. Říkala, že to urguje a někoho okamžitě pošle."
Podle mluvčího vlastníka domu Petra Handla v případech, kdy neteče voda jen v několika bytech, nelze přistavit cisternu s vodou a nájemníci si v rámci sousedských vztahů mají vypomoct. Nicméně během úterního dne společnost stoupačky opravila.