Žij v Karviné. Takový nese název nová velká kampaň, která má za úkol přilákat do města nové obyvatele.
"Jsem přesvědčený, že jiná města v rámci ČR určitě nejsou lepší než je Karviná, naopak, díky tomu, že Karviná byla struktuálně postižená, tak má určitý potenciál výhody toho, že do toho města bude další příliv investic a finančních prostředků," vysvětlil Jan Wolf, primátor Karviné.
Kampaň souvisí s velkým, mnohamilionovým projektem Karviná všemi deseti. Tento projekt obsahuje další kroky a rozvoj města po skončení těžby. Počítá s přípravou developerských projektů – nových lokalit v okrajových částech města a také s bouráním domů starých, jako v případě Karviné šest.
"jsou to domy staré, II,. kategorie, kde lidé musí topit ručně, těm slušným nájemníkům nabízíme bydlení v lepších bytech," řekl generální ředitel společnosti RESIDOMO Jan Rafaj.
Po zbourání všech domů tady vzikne obrovská volná plocha. Ta ale do budoucna nezůstane nevyužitá. Společnost Residomo po dohodě s městem tady vybuduje něco velkého, ve hře jsou tři varianty.
Město se bude v rámci kampaně Žij v Karviné prezentovat v tištěných médiích a využije rozhlasové i video spoty.