Na bratislavském veletrhu se Nový Jičín jako potencionální cíl turistů představil prostřednictvím dvou destinačních managementů - Poodří-Kravařsko a Beskydy -Valašsko.
Radka Bobková, vedoucí Návštěvnického centra Nový Jičín
Vystavovatelé se zde prezentují nejen před domácími slovenskými návštěvníky, ale bratislavský veletrh poutá pozornost i dalších zahraničních účastníků.
Radka Bobková, vedoucí Návštěvnického centra Nový Jičín
Samotný Nový Jičín se zde ukazoval v široké škále propagačních materiálů - ať už společných, například v rámci oblasti Beskyd a MS kraje, nebo v materiálech vydaných městem prostřednictvím Návštěvnického centra.
Radka Bobková, vedoucí Návštěvnického centra Nový Jičín
Současně tyto propagační materiály připomínají a zvou na významné novojičínské kulturní a společenské akce - městské slavnosti, pivní gastro festival a kulturní léto.
Radka Bobková, vedoucí Návštěvnického centra Nový Jičín
Dále se Nový Jičín chystá zviditelnit i v dalších centrech domácího turismu - Praze, Plzni a Hradci Kálové. V lednu už se snažil přilákat zájem turistů i na veletrhu cestovního ruchu GO v Brně.