Stánek Pirátů zůstal po celé odpoledne téměř bez návštěvníků. Přesto jsou názoru, že podobné akce mají smysl.
Lukáš Černohorský, lídr Pirátů v Moravskoslezském kraji: “Fungujeme tak, že máme stánek na nějakém konkrétním místě a potom ještě vyrážíme dál za lidmi a provádíme klasickou kontaktní kampaň, kde představujeme náš program, v rámci kterého máme informace o tom, jakým způsobem bychom chtěli uvést na trh 200 000 nových bytů, jakým způsobem chceme bojovat proti korupci a jak například podpořit do života mladé.”
Cílem Pirátů je získat alespoň dva mandáty v kraji.
Zacharias Samuel Fischer, kandidát za Piráty: “My jsme si vybrali Mariánky, protože většinou ty politické strany tady tu kontaktní kampaně nekonají. Byli jsme už jako na více místech, ten zájem je různý, ale pro nás je právě důležité, aby ti lidi, kteří si nás všimnou, viděli, že skutečně chodíme do těch míst všude po Ostravě.”
Tomáš Juřica, kandidát za Piráty: “Piráti mnohdy řeší právě ty problémy studentů a mladých a soustředí se na dlouhodobou udržitelnost. To znamená, aby to nebylo stylem dneska rozdám peníze, nehledě na budoucí cokoliv. A proto jsem se k nim přidal.”
V Mariánkách se tak ukázalo, že politická kampaň bez lidí působí rozpačitě – ale i prázdné náměstí je podle Pirátů šancí, jak ukázat, že chtějí být vidět všude.