Do akce teď budou sypače vyjíždět zřejmě pravidelně. Od pátku by mělo začít sněžit.
Na ošetření cest na mostech silničáři spotřebovali 0,6 tuny soli a 120 litrů solanky. Zatím zlomek z toho, co mají pro letošek připraveno. Ve dvou skladech čeká více než šest tisíc tun soli. Dalších zhruba 150 tun soli je nachystáno v baleních pro potřeby dalších správců komunikací v městských obvodech.
V zimním období 2020/2021 Ostravské komunikace spotřebovaly přes 4 600 tun posypové soli. Měly celkem 69 takzvaných zásahových dní a zaznamenaly nejvyšší spotřebu posypové soli za posledních osm let. Poprvé musely loni sypače vyjet k ošetření mostů už 5. listopadu.
Náklady na údržbu komunikací, které jsou v majetku města Ostravy, za minulou zimu přesáhly 26 milionů korun (bez DPH). Letos se počítá s minimálně stejným objemem potřebných financí.