Soutěžní přehlídky turisticko-propagačních materiálů se zúčastnilo 300 projektů ve 20 soutěžních kategoriích. Nejvíce zastoupená byla kategorie Ostatní propagační předměty, kde bylo na 98 přihlášených materiálů, a právě v této kategorii bylo zařazeno informační centrum OSTRAVAINFO!!!
Jiří Šimon, ředitel ostravských infocenter a destinačního managementu: "Konkurence byla značná a odborná porota měla nelehkou situaci, jelikož množství přihlášených bylo skutečně velké, a o to více získané 1. místo těší."
OSTRAVAINFO!!! do soutěže přihlásilo balíček ostravských suvenýrů od místních a regionálních výrobců. Kazeta obsahovala kávu, čaj, čokoládu, sirup a mýdlo ve tvaru uhlí.
Jiří Šimon, ředitel ostravských infocenter a destinačního managementu: "Z pohledu infocenter a destinačního managementu vnímáme jako klíčovou spolupráci s místními podnikateli, proto se snažíme, aby také co nejvíce suvenýrů nabízených v našich íčkách a e-shopu mělo lokální původ."
Oceněné propagační předměty mají jednotný design s motivy ostravských atraktivit.
Jiří Šimon, ředitel ostravských infocenter a destinačního managementu: "Kávu Chutě Ostravy jsme přichystali společně s ostravskou rodinnou pražírnou Laura Coffee. Ze speciální směsi bylin a ovoce, pěstovaných v krásné přírodě Morávky, je připravený Čaj pro Ostravu, jehož výrobcem je Mamma Tea. Ostravská čokoláda je exkluzivně ručně vyrobená vysoce kvalitní čokoláda z dílny Královské čokolády. Ostravský sirup obsahuje směsici lokálních bylinek typických pro ostravský region a jeho černá barva, která je daná aktivním potravinářským uhlím, odkazuje na historii těžkého průmyslu v Ostravě. Ostravský sirup pro nás vyrábí Oktarína TR. Originálním dárkem z našeho města je také mýdlo s aktivním uhlím a arganovým olejem, jež vyrábí ostravští senioři v rámci projektu Zkušení.cz."