A tak, zatímco americké značky se do východní Evropy nemohou dostat, společnost RIFLE na těchto trzích maximálně využila příležitost k rozvoji.
Další posun nastává v 80. Letech. V té době už je značka rozšířena v západní Evropě (především v Beneluxu, Švýcarsku a Západním Německu) a navazuje první obchodní vztahy s Východním Německem a Ruskem. Od této chvíle celá východní Evropa říká džínům „rifle“; RIFLE se v podstatě staly synonymem slova džíny.
Obdobím největšího nárůstu objemů jsou 90. léta. V roce 2000 dochází k přeorganizování společnosti panem Sandrem Fratini (syn jednoho ze zakladatelů), který se stává jediným akcionářem a prezidentem společnosti Super Rifle a.s. Hlavním produktem značky RIFLE jsou džíny. Dámská i pánská kolekce jsou založeny na tzv. „total looku“, který umožňuje klientovi, aby se do této značky oblékl celý (svetry, trička, šaty, sukně či doplňky). Kromě příležitostné externí spolupráce je tým designérů a stylistů vlastní, protože RIFLE věří, že nejlepších výsledků lze dosáhnout díky práci stálého týmu.
V České republice je značka RIFLE přítomna v Praze s jedním outletovým obchodem a v dalších městech v multibrandových obchodech. Kolekce najdete na: RIFLE je nejstarší italskou denimovou značkou založenou v roce 1958 bratry Fratini. Dva podnikatelé, kteří dovozem amerických jeansů rozšířili jako první jejich kulturu v Itálii vlastní značkou RIFLE. Od té doby RIFLE nezanikly.
V roce 1968 se RIFLE stává první značkou, která zcela legální cestou vstupuje do Československa prostřednictvím státních podniků. A tak, zatímco americké značky se do východní Evropy nemohou dostat, společnost RIFLE na těchto trzích maximálně využila příležitost k rozvoji.
Další posun nastává v 80. Letech. V té době už je značka rozšířena v západní Evropě (především v Beneluxu, Švýcarsku a Západním Německu) a navazuje první obchodní vztahy s Východním Německem a Ruskem. Od této chvíle celá východní Evropa říká džínům „rifle“; RIFLE se v podstatě staly synonymem slova džíny.
Obdobím největšího nárůstu objemů jsou 90. léta. V roce 2000 dochází k přeorganizování společnosti panem Sandrem Fratini (syn jednoho ze zakladatelů), který se stává jediným akcionářem a prezidentem společnosti Super Rifle a.s.
Hlavním produktem značky RIFLE jsou džíny. Dámská i pánská kolekce jsou založeny na tzv. „total looku“, který umožňuje klientovi, aby se do této značky oblékl celý (svetry, trička, šaty, sukně či doplňky). Kromě příležitostné externí spolupráce je tým designérů a stylistů vlastní, protože RIFLE věří, že nejlepších výsledků lze dosáhnout díky práci stálého týmu.
V České republice je značka RIFLE přítomna v Praze s jedním outletovým obchodem a v dalších městech v multibrandových obchodech.