Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Frýdek-Místek ročně investuje do oprav bytů až 40 milionů korun. Bilance roku 2020 pohledem náměstka Radovana Hořínka

Do oprav bytového fondu jde ročně až 40 milionů korun. Policisté získali od města Frýdek-Místek budovu pro novou služebnu nebo se také instalovalo, či opravilo letos ve městě na 200 laviček. Bilanci za svou oblast zhodnotil za letošní rok náměstek Radovan Hořínek.

Radovan Hořínek, náměstek primátora Frýdku-Místku: "Odbor správy obecního majetku má na starosti zejména městský bytový fond, který představuje více než 1300 bytů. Posledních několik let se městu daří držet ty prostředky vyčleněné z rozpočtu na údržbu bytového fondu ve slušné výši, dělá to mezi 35 a 40 miliony korun. Pokud jde o další agendy, tak je to zejména realizace rozhodnutí zastupitelstva o nabytí, či prodeji nemovitých věcí. Samozřejmě se realizují i nákupy budov, jako například v poslední době banka Haná, budova na ulici Prokopa Velikého, kde se realizují všechny potřebné kroky k nabytí těchto věcí."

Město dalo polici budovu pro novou služebnu

Radovan Hořínek, náměstek primátora Frýdku-Místku: "Odbor správy obecního majetku se také stará o nebytové prostory, například v tomto roce byla započata rekonstrukce objetu na ulici Radniční číslo popisné 10, kdy už máme nového nájemce. A právě pro toho nájemce se upravovaly prostory tak, aby z hlediska hygieny a uživatelského komfortu byly příznivé. Z dalších podstatnějších akcí bych chtěl zmínit akci na ulici Sokolská, kde ve spolupráci s Policií České republiky odbor správy obecního majetku zajistil rekonstrukci těchto prostor na oddělení hlídkové služby.

200 nových laviček

Radovan Hořínek, náměstek primátora Frýdku-Místku: "Co se týká městského mobiliáře, tak odbor správy obecního majetku se podílí na vybavení veřejných prostranství lavičkami. V roce 2020 bylo instalováno, či opraveno 200 nových laviček po celém městě. Samozřejmě do činnosti správy obecního majetku zasáhl i Covid, jako asi do všech oblastí nejenom na městě, ale obecně do života. My jsme ve spolupráci s našimi domovníky se snažili zajistit alespoň základní ochranné prostředky a vybavení včetně dezinfekce."

Zaměstnanci ročně vyřídí na 10 tisíc faktur

Radovan Hořínek, náměstek primátora Frýdku-Místku: "Chtěl bych poděkovat zaměstnancům zařazeným na správě obecního majetku, pracuje jich tam v současné době 29. Ročně se vyřizuje kolem 10 tisíc faktur, 3000 objednávek, kolem tisíce smluv, samozřejmě se snažíme občanům vyjít vstříc co to jde a být k nim vstřícní a milí a doufám, že ten trend bude i pokračovat a myslím si, že je třeba ocenit i rozsah té práce na OSOMu, takže pokud se někdy najde nespokojený občan, já doufám, že když bude vyřizovat něco příště, že to bude lepší a tímto směrem se to snažíme správě obecního majetku vést."
Nahlásit chybu

Nejčtenější zprávy