Mlha sužovala letiště po celý den, večer však zhoustla natolik, že některé lety musely být odkloněny. Zatímco starty z Krakova mlha neohrozila, přistání byla komplikovaná, protože přistávací manévr může být proveden pouze za splnění podmínek předepsané dohlednosti. Některým pilotům se přistání zdařilo, jiní kroužili poblíž letiště a čekali na zlepšení podmínek. Další se s ohledem na množství paliva a prognózu počasí rozhodli divertovat na jiná letiště. Místo v Krakově tak letadla zamířila do Katovic, Varšavy nebo do Ostravy.
Jak se ukázalo, mlha trápila Krakov do nočních hodin. Letadlo společnosti Ryanair, které vpodvečer divertovalo do Ostravy, sice před 21. hodinou odletělo na Krakov, tam se mu však opět nepodařilo přistát a přeletělo do Katovic. Mezitím v Ostravě o půl desáté přistál další letoun stejných aerolinek. Naopak let flydubai z Dubaje po jednom nezdařeném přistání v Krakově divertoval až do Budapešti.
Situace není nijak mimořádná. Polská letiště se s mlhou potýkají pravidelně a často se stává, že letadla nemohou přistávat ani v Krakově, ani v Katovicích. Podle situace letadla v Ostravě přistanou a vyčkají s cestujícími na palubě do zlepšení podmínek a posléze přeletí na původní cílové letiště. Stává se však také, že jsou cestující v Ostravě vysazeni a do Krakova či Katovic pak cestují autobusy.
