Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Klienti se vrací zpět do salonů. Obsazeno mají leckde i týdny dopředu

  • Opava,

Otevření holičských, kosmetických, kadeřnických nebo masážních salonů je dalším rozvolněním protikoronavirových opatření. Klienti se sem mohli vrátit po čtyřech dlouhých měsících. S sebou ale museli mít potvrzení o negativním antigenním testování, očkování nebo prodělané nemoci covid-19.

Vlasta Exnerová se otevření svého kosmetického salonu nemohla dočkat. Diář s objednávkami měla rázem na tři měsíce dopředu plný. 

Vlasta Exnerová, kosmetička: „Doplnila jsem skladové zásoby, dostatek jednorázového prádla, čistých ručníků, dostatek desinfekce."

Desinfekce a respirátor jsou tady samozřejmostí. Klient si ale může ochranu úst a nosu po dobu procedury sundat.

klientka - kosmetika: „Těšila jsem se moc na kosmetiku. Naposledy jsem byla před Vánoci.“
klientka - masáž: „Péče o tělo je pro mne důležitá v mém seniorském věku. Chodím pravidelně na masáž.“

Salóny musí nyní plánovat objednávky tak, aby se tady zákazníci nepotkávali. 

Vendula Víchová, kadeřnice: „Za den jsem dřív udělala asi osm klientek. Teď stihnu maximálně 4. Protože jedna se tady zdrží kvůli barvení i tři hodiny."

Nově teď s sebou musí mít zákazníci potvrzení o prodělání nemoci covid-19, certifikát o dokončeném očkování, nebo negativní výsledek antigenního testu ze zaměstnání či školy, který není starší více než tři dny. Případně se musí nechat sami otestovat.

klientka – kadeřnictví: „Do poslední chvíle jsem nevěděla, jak to bude s nařízením vlády. Tak jsem se raději nechala otestovat a mám antigenní test.“

Testovací místa se tak musí připravit na větší nápor.

Blanka Haasová, vedoucí odběrového centra, Slezská nemocnice: „Přes všední den se do kapacity vejdeme. Ale během víkendu je maximální kapacita 150 lidí a přijde jich sem i 160, 170.“

Testovací místo Slezské nemocnice pocítilo větší počet zájemců tuto neděli, kdy si sem přišlo pro výsledek antigenního testu 234 lidí.

Nahlásit chybu

Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků