„Tomu odpovídá i náročnost. V jakostních a technických požadavcích jsme museli dodržet parametry zadané naším německým obchodním partnerem i náročné požadavky německých státních drah Deutsche Bahn,“ uvedl obchodní ředitel VHM Daniel Doležal.
VHM získalo kontrakt na výrobu 240 tun zvedacího zařízení nového mostu. Jednalo se o výrobu bezmála šesti desítek svařovaných a opracovaných segmentů vodicích kolejnic pro protizávaží a zvedací pole mostu. „Kolejnice jsou až 12 metrů dlouhé. Kromě nich jsme vyráběli díly montovaných sestav vodicích kladek, díly tzv. uklidňovačů zvedacích lan a přidržovacích zařízení pro fixaci ocelové konstrukce mostovky ve správné provozní poloze,“ vysvětlil technické detaily obchodní manažer Tomáš Peichl.
Pro VHM šlo o pokračování dodávky z roku 2018, kdy firma dodávala opracované výkovky hřídelí pro poháněcí bubny mostu o hmotnosti 50 tun.
KONTAKT: Eva Kijonková, mediální zastoupení VHM, tel . +420 721 857 097