V projektu Nová Vagonka postaví novou lakovnu za 300 milionů korun, obráběcí centrum za 100 milionů korun nebo nové výrobní linky za 200 milionů korun. „V posledním roce a půl jsme podepsali zakázky za 60 miliard korun, takže máme potřebu rozšířit kapacity. Konkrétně ve Vagonce v Ostravě budeme realizovat zakázky pro České dráhy, Jihomoravský kraj a pro Lotyšské dráhy. Minulý měsíc jsme navíc podepsali zakázku pro Varšavské metro,“ přiblížil prezident skupiny Škoda Transportation Petr Brzezina.
Škoda Vagonka rozšíří na dvojnásobek prostory firmy i počet zaměstnanců, ze současných zhruba 450 na 900. „Zatím se nám nábory daří, přijali jsme během dvou měsíců asi stovku lidí. My se samozřejmě nesoustředíme pouze na nábory, ale i na rekvalifikační procedury, takže já tomu věřím, že ty lidi najdeme,“ je přesvědčen Martin Bednarz, předseda představenstva Škoda Vagonka.
Škoda Transportation je součástí skupiny PPF.