Skupina ČEZ vítězstvím v soutěži kontaktních center 2013 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry v regionu Evropa, Afrika a Blízký Východ navázala na úspěchy z předchozích let. Za sebou nechala i takové firmy, jako jsou nadnárodní poskytovatel expresních, poštovních a logistických služeb DHL, portugalský Teleperformace, ruský Telekontakt, jedno z největších německých call center CCC a další. Ve světovém finále se utká například s americkou finanční skupinou Mass Mutual či společností zabývající se přímým prodejem QNET z Malajsie.
2013 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry je jedna z největších světových soutěží pro kontaktní centra, která umožňuje porovnání kvalit jednotlivých kontaktních center na regionální úrovni, ale i celosvětově. Letos se konala ve dnech 1. - 5. července ve Vídni. „Chtěli jsme si potvrdit, zda naše služby jsou skutečně na špičkové úrovni, a proto jsme se rozhodli změřit své síly s ostatními firmami z oblasti zákaznického servisu," vysvětluje důvod účasti ředitel úseku Péče o zákazníka Michal Kovařík. Soutěž je již tradičně pořádána agenturou Contact Center World.com, světovou jedničkou na globálním trhu podpory organizací působících v oblasti kontaktních center.
Soutěž se skládá z vyřazovací kvalifikace a čtyř finále, která probíhají na odborných konferencích. Na prvních třech v Orlandu, ve Vídni a v Singapuru probíhá výběr nejlepších kontaktních center v daném regionu (Amerika; Evropa, Střední Východ a Afrika; Austrálie a Oceánie), jež obdrží regionální cenu. Vítězové pak postoupí do světového finále. Na čtvrté, finálové konferenci v Las Vegas, bude pro každou kategorii vyhlášen celkový světový vítěz.
„Uspěli jsme v regionu Evropa, Střední Východ a Afrika, v kategorii Nejlepší velké kontaktní centrum, což považuji za velký úspěch," pochvaluje si Michal Kovařík. Nyní tým čeká účast na konferenci v Las Vegas.
„Již skutečnost, že jsme vyhráli evropské kolo a postoupili do světového finále, je skvělou zprávou pro nás, pro naše obchodní partnery, ale především pro zákazníky. Současně je i odměnou za naši každodenní práci. Takového úspěchu bychom nedosáhli bez neustálého vylepšování a velkého nasazení všech našich zaměstnanců a rovněž díky kvalitní spolupráci s našimi partnery a spolupracovníky z řad ostatních útvarů a společností Skupiny ČEZ. Je to pro nás velká pocta a současně i závazek do budoucna," uvedl generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr.
K postupu Skupiny ČEZ do finále se vyjádřil i prezident ContactCenterWorld.com Raj Wadhwani: „Jsme přesvědčeni, že Skupina ČEZ představuje to nejlepší, co lze od kandidátů na světovou cenu kontaktních center očekávat. Úroveň poskytovaných služeb je opravdovou špičkou v oboru a troufám si říci, že Skupina ČEZ je lídrem v oblasti zákaznické péče. Oceňujeme zejména propracovaný systém tréninků, školení a zpětné vazby ve vztahu k zaměstnancům. Zákazníci se pak mohou spolehnout na osvědčenou kvalitu a jistě budou vždy příjemně překvapeni kvalitou servisu."
Obchodní kanály Skupiny ČEZ
Svým zákazníkům nabízíme řadu možností, jak s námi komunikovat. Disponujeme širokou sítí kamenných poboček zákaznických center pro osobní kontakt, případně lze využít zákaznickou telefonní linku 840 840 840, která je v provozu 24 hodin denně po 7 dní v týdnu. Neprodleně vyřizujeme podněty došlé e-mailem či poštou. Pro rychlou komunikaci prostřednictvím počítače je k dispozici zdarma speciální aplikace s názvem ČEZ ON-LINE.