V hodnocení všech firem patří webu, který OKD připravuje ve spolupráci se společností Cyber Fox, celkové osmé pořadí, což je nejlepší umístění ze všech severomoravských firem.
„Naše firma už dávno není státní či polostátní moloch, chceme být co nejvíce otevření. Na webu proto máme všechny informace, které by mohly zajímat veřejnost, ale také studenty či odborníky. Ocenění nás opravdu těší, protože naše internetová prezentace neslouží k přímé podpoře byznysu a máme na ni tedy ve srovnání s jinými firmami nižší rozpočet i časové kapacity. Na webu na rozdíl od bank, telefonních operátorů nebo energetických společností nic neprodáváme, slouží jen ke zvýšení transparentnosti," vysvětlil mluvčí OKD Vladislav Sobol.
Porotci ocenili, že se web nezaměřuje pouze na strohý popis firmy. „Přínosné, užitečné a zajímavé jsou informace nejenom z provozu společnosti, ale především různé zajímavosti o uhlí a těžbě. Specifická skupina návštěvníků pak ocení různé pohádky a příběhy, které jsou na stránkách uvedeny. Své návštěvníky pak najde i třeba hornický slovník a kvíz," uvedl do hodnocení internetový odborník Michal Špaček.
Letos na podzim spustila společnost OKD navíc interaktivní prezentaci www.okd.cz/my, která přibližuje význam uhlí pro českou ekonomiku i pro běžný život lidí. V příštím roce chystá firma výraznější změny svých internetových stránek. Promění se grafický koncept, ale také struktura a obsah webu.