V těchto dobách prostory školy připomínají jedno velké dětské hřiště.
Jana Mitruška Kulhánková, zástupkyně ředitelky: „Děti v naší škole nepoužívají během své docházky, během celého dne mobilní telefony, takže nám bylo celkem jasné, že jim musíme zajistit nějakou adekvátní náhradu, která by je bavila, která by je zaujala."
Některé hry a hrací potřeby mají děti volně k dispozici, některé vydávají přímo učitelé.
Jana Mitruška Kulhánková, zástupkyně ředitelky: „Je to velice náročné na organizaci. Využíváme chodby, využíváme třídy, které jsou vybavené herními prvky, hrami deskovými, stavebnicemi kinetickým pískem. Využíváme také prostory auly, na které máme takový objednávkový systém a potom využíváme, když je hezké počasí, hřiště a atrium.“
Anketa, žáci školy: „Já mám rád nejvíc asi vybíjenou. Vybíjenou a fotbal.“
„Nejradši máme ten hokej a kuželky.“
„Já myslím, že nejvíc mě baví tady asi fotbálek a dejme tomu tak ještě asi hokej.“
„Mě taky asi baví nejvíc ten fotbal.“
Tento způsob využívání volného času má kladný dopad především na to, co dětem sociální sítě berou.
Jana Mitruška Kulhánková, zástupkyně ředitelky: „Děti se učí komunikovat, učí se spolu spolupracovat, celkem to ovlivnilo příznivě spolupráci dětí a jako prevence sociálně patologických jevů to funguje úplně bezvadně.“
Škola je herními prvky bohatě vybavena. Do budoucna dále připravuje ještě obohacení školní žákovské knihovny.