Martin Kolomý, pilot kamionu: „Letošní ročník byl pro nás hodně těžkej, hodně se prášilo, těžký duny, měli jsme tam nějaký ztráty, hodně jsme opravovali. Byli jsme i zapadení, měli jsme i nehodu.Trať je strašně rychlá, připomíná mi to spíš trať rallyových aut, ale ne pro kamiony. Tam se asi odvíjí ten Dakar, tím že se zrychluje. Chcou nás asi dostat víc do stresu ti pořadatelé, aby prostě nás dojelo co nejmíň.“
Rallye Dakar patří k nejnáročnějším automobilovým soutěžím na světě. Letos třeba startovalo šedesát vozů, dojelo jich asi čtyřicet. Na trati není nouze o dramatické okamžiky.
Martin Kolomý, pilot kamionu: „Nejhorší bylo to, když jsem viděl, že jsme vyletěli do vzduchu a Tatra letí vzduchem a padá na bok. To jsem si myslel, že to je náš konec, ale podařilo senám to v dostatečně krátkém čase dát dohromady. Auto nebylo poškozený, aby nás pořadatel vyřadil ze soutěže.“
Účast na soutěžích vyžaduje mnoho času a práce. Příprava na nadcházející závod začíná v postatě okamžitě po skončení předchozího
Martin Kolomý, pilot kamionu: „Příprava už je, měli jsme nějakou poradu, na které jsme si ujasnili některé věci do příštího roku. Chtěli bychom jet víc soutěží, víc cestovat, abychom mohli konkurovat těm továrním týmům a nasadit další auto , protože to je taky hodně důležité k těmto soutěžím, abychom nemuseli být na trati jenom jeden.“
Letošní ročník rallye Dakar absolvovala s celým týmem také zubatá žába – symbol Bruntálu. Ta bude vydražena na městském plese a výtěžek dražby poputuje k postiženým dětem