Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Magistrát ve Frýdku-Místku otevřel nové klientské centrum

Všechny potřebné služby pro občany na jednom místě. Magistrát ve Frýdku-Místku otevřel nové klientské centrum v hlavní budově v Radniční ulici. Lidé zde najdou podatelnu, pokladny, služby Czech POINTu i agendy některých odborů.

Úplně nové prostory klientského centra v dubově Magistrátu ve Frýdku-Místku už plně slouží veřejnosti. Jednoduše si tady lidé vyřídí vše důležité, co potřebují.

Šárka Swiderová, mluvčí Frýdku-Místku: "Nové klientské centrum lidé najdou velice snadno, je přímo proti hlavnímu vchodu do magistrátní budovy v radniční ulici ve Frýdku. Dříve tady bývala banka v nájmu."
Petr Korč, primátor Frýdku-Místku: "Město Frýdek-Místek chce být vstřícné ke svým občanům, a proto otevřelo toto nové kontaktní centrum, kde návštěvníci magistrátu naleznou na jednom místě pokladnu, Czech POINT a informační přepážku."
Šárka Swiderová, mluvčí Frýdku-Místku: "Je tady spousta služeb, které jsou orientovány na běžného občana, který sem přichází vyřídit si třeba živnostenský list nebo potřebuje výpis z rejstříku trestů, potřebuje výpis živnostenského rejstříku, chce si vyřídit některé další záležitosti, potřebuje zaplatit poplatky nebo zjistit, jestli má nedoplatky."
Kolik bylo dnes klientů? - A jsou takoví, co ještě nezaplatili za odpady a přišli takoví.

Původně byly tyto služby rozprostřeny po celém přízemí magistrátní budovy ve Frýdku, nyní už jsou soustředěny na jednom místě. Vyřizují se tady záležitosti pro všechny občany spadající pod ORP Frýdek-Místek

Šárka Swiderová, mluvčí Frýdku-Místku: "Je tady i poradna našeho finančního odboru, protože to je spousta agend, které jsou orientovány na občany. Je tady samozřejmě velká podatelna, pokladny jsou tady pro pohodlí lidí dvě a máme tady taky službu odboru vnitřních věcí."

Prostředí centra je pohodlné, samozřejmostí jsou bezbariérové přístupy k pokladně a podatelně nebo odpočinková zóna, která dříve chyběla.

Petr Korč, primátor Frýdku-Místku: "Je to začátek změny, kdy bychom dál chtěli tento vstupní prostor propojit s vyvolávacím informačním systémem, který nakonec usnadní tu komunikaci a na jednom místě navede občany přesně tam, kam potřebují. Je to začátek procesu, který by měl občanům zpříjemnit život a komunikaci s úřadem."

Radnice do rekonstrukce prostor zatím investovala asi 7,5 milionu korun. Následovat bude druhá etapa, ve které bude nainstalován i vyvolávací systém. Klientské služby na druhé budově v Místku fungují samozřejmě beze změn.

Nahlásit chybu

K tématu


Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků