Nájemníci hotelového komplexu Impuls v Havířově jsou už téměř 14 dnů bez teplé vody. Důvěřivě si mysleli, že se jedná o pravidelnou odstávku. O to větší přišel šok, když se dozvěděli, že oni sice platí tučné nájemné i se službami, soukromý vlastník ale neplatí už několik měsíců za teplo a teplou vodu dodavateli. Dluhy narostly. Společnost Veolia potvrdila, že nepomohly ani opakované výzvy, a proto přistoupila k zastavení teplé vody.
anketa, klient Hotelu Impuls: “To není náš problém, my jsme ubytovaní a platíme tady nájem a majitel je povinný zajistit každému člověku, který tady bydlí, aby se mohl koupat v teplé vodě."
V hotelu bydlí také desítky seniorů, kteří mají i zdravotní problémy.
anketa, klientka Hotelu Impuls: "Tady jsou i nemocní lidi, kteří nemohou chodit. Může jich tu být padesát, možná víc.”
anketa, klient Hotelu Impuls: “Chodím k doktorovi, chodím k urologovi. Tak jak se mám mýt? Kde se mám koupat a dělat hygienu? To tu je rezidence a jsme bez vody, když platím pravidelně z důchodu.”
V komplexu je ubytováno i na 150 uprchlíků s mnoha dětmi z Ukrajiny.
anketa, klientka Hotelu Impuls: "Jaká je voda? Chladná. Ne teplá. Ohřeji vodu v konvici.”
Ze situace je rozhořčená i pracovnice na vrátnici.
anketa, recepční: "Za moji osobu vám řeknu, že s tím také nesouhlasím, ale nic nezmůžeme." My máme informaci, že majitel neplatí zálohy. ”To my nevíme, to je věc účetní, jeho.” A jak to tady zvládají ti senioři bez teplé vody? “Pořád se ptají, my jim nemůžeme nic říct, protože nic nevíme.”
anketa, klientka Hotelu Impuls: "Ať přijde majitel a řekne, co se děje. Není to sranda, my jsme z toho opravdu nešťastní.”
Oprávněný zástupce majitele hotelu Radim Paláček neměl čas se o daném problému s námi bavit. Situaci budeme i nadále sledovat.