Desítky orlovských školáků se setkalo na Základní škole Karla Dvořáčka, kam celorepubliková akce zavítala. Žáci se pak rozdělili do družstev a vyrazili na jednotlivá stanoviště, kde je čekalo spousty informací o penězích.
Jiří Tomíček, organizátor akce: „Základem je, aby děti získaly povědomí o penězích a jak s nimi nakládat, aby časem nezbankrotovaly. A důležité je jim také vysvětlit, že peníze se nedostávají, ale peníze se vydělávají."
Miroslav Háša, spoluautor projektu: „Čeká nás myslím si těžší období a tak je důležité, aby děti rozhodovaly o svých penězích a měly k tomu potřebné informace do budoucna."
Samotní školáci už o penězích něco vědí. Většina jich dostává kapesné a vědí také to, že na některé věci je potřeba šetřit.
Anketa: 1. „Já spíše šetřím, než utrácím a když šetřím, tak spíše na nějaké větší věci, jako třeba na kolo nebo na sportovní náčiní a podobně." 2. „Kapesné nedostávám, ale nějaké peníze občas dostanu od dědy, kterému chodím domů uklízet a podobně. A ty peníze si pak většinou šetřím na oblečení a další takové věci."
Projektový den končil soutěžemi, kde mohli školáci vydělat imaginární peníze. Za ty si pak mohli koupit různé zajímavé ceny v následné dražbě.