Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Kampaň cílí na důležitost očkování

  • Stonava,

V Moravskoslezském kraji odstartovala očkovací kampaň. Svůj vlastní motivační program pro své zaměstnance, kteří budou očkování proti covid-19 spustila i společnost OKD.

Spojil jsem PRO a PROTI, jsem PROočkovaný, mám PROTIlátky. To je slogan kampaně na podporu očkování v Moravskoslezském kraji. Jeho cílem je samozřejmě podpořit zájem o očkování a vysvětlit lidem důvody, proč je tak důležité.

Petr Jaššo, ZZS MS kraje: „Naše motivace byla založena spíše na tom, abychom ukázali, že i prvky kritické infrastruktury, jako jsou hasiči, policisté nebo záchranáři, se nebojí očkovat a chceme pomoci ke zvládnutí situace.“
Richard Konkolski, mořeplavec: „Jsem plně přesvědčen, že to očkování zabere a pomůže k ochraně celé naší společnosti.“

Uvědomuje si to i společnost OKD. Každý její naočkovaný zaměstnanec získá motivační příspěvek 3000,- Kč.

Naďa Chattová, mluvčí OKD: „Chceme tak našim zaměstnancům poděkovat a také je motivovat, aby mysleli na své zdraví, bezpečí svých rodin a také spolupracovníků. Přihlášení se o motivační příspěvek je zcela dobrovolné.“

Nejen horníci, ale všichni zaměstnanci OKD, kteří předloží certifikát o proběhlém očkování, po uplynutí 14 dnů od proočkování nebudou muset nadále podstupovat pravidelné testování na covid-19.

Naďa Chattová, mluvčí OKD: „Testujeme nepřetržitě od 17. srpna 2020 a počet provedených testů už přesáhl 94 tisíc. Je to logisticky i finančně náročná činnost a uvítáme, když budou naši zaměstnanci očkovaní a tým lidí, který se podílí na testování, se tak bude moct alespoň částečně vrátit ke své práci.“

Motivační příspěvek 3000 korun bude zaměstnancům OKD v čistém příjmu vyplácen až do konce letošního roku.

Nahlásit chybu

Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků