Paní Alice z Mošnova má od svého domu poštu vzdálenou asi tři kilometry, a proto do ní často jezdí na kole. Pobočku ale v blízké době zřejmě uzavřou a paní Alice by tak za některými poštovními službami musela až do Příboru.
paní Alice, důchodkyně: "Ani se mi o tom nechce přemýšlet, protože ta pošta tu je, co vůbec pamatuju. Už mám moře roků a obzvláště v zimě to bude hrůza."
Česká pošta připouští, že ke změnám v síti poboček v budoucnu dojde, zrušit by se měly hlavně málo využívané pobočky.
Ivo Mravinac, ředitel odboru komunikace, Česká pošta, s.p.: "V těch menších městech, nebo kde jsou ty pobočky malé, tam skutečně jde o podání dopisů, někdo zaplatí složenku, podá si třeba balík."
Takové služby dokáže zajistit třeba pobočka obchodního řetězce nebo sama obec.
Ivo Mravinac, ředitel odboru komunikace, Česká pošta, s.p.: "Pokud se pro něco rozhodneme, tak vždycky přesvědčujeme to dané místo, ten daný region, že najdeme řešení, které bude nakonec přijatelné pro obě dvě strany."
Luděk Bujnošek, starosta obce Hukvaldy: "Pokud by ty služby, které pošta poskytuje, zůstaly zachovány i do budoucna, tak v tom případě by to bylo nějakým způsobem schůdné."
O možnosti tzv. frenšízy, tedy poskytování vybrané služby jiným subjektem hovoří česká pošta už několik let. Podle ní jde o evropský standard.