Tomáš Chalupa (ODS), ministr životního prostředí: „Na příštím zasedání bychom měli řešit, jak podpořit výměnu kotlů na ty, které jsou k životnímu prostředí šetrnější, formou příspěvků. Pilotní část znamená 10 milionů z ministerstva a 10 milionů z prostředků kraje."
Jaroslav Palas (ČSSD), hejtman MS kraje: „Nebudeme jen mluvit ve vztahu ke špatnému ovzduší, ale začneme dělat konkrétní, reálné kroky. Z těch věcí, které byly zmíněny je patrné, že jsme k reálným krokům už přistoupili a za vedení kraje chci říct, že budeme součástí skupiny, která chce životní prostředí na Ostravsku změnit."
Diskutovalo se i o nízkoemisních zónách, které by měly ulehčit občanům velkých měst v době smogu. Auta, která by nesplňovala určitá kritéria výfukových plynů, by do center měst nesměla.
Petr Kajnar (ČSSD), primátor Ostravy: „Novela, která se týká nízkoemisních zón je schválena. My jsme to už předali expertům, aby se na to podívali, aby nepřestala fungovat doprava. Tam je podmínka, že musí existovat objízdná trasa."
O Nízkoemisních zónách se ale bude ještě dále jednat. Je totiž nutná studie proveditelnosti. Účastníci pracovní skupiny se také shodli na tom, že v době smogu by dálnice, které vedou městy neměly být zpoplatněny. Příští pracovní skupina se sejde opět za měsíc, tentokrát v Havířově.