Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

O Sdílko akademii je v Porubě velký zájem. Hlásit se ještě mohou další podnikatelé

O Sdílko akademii je mezi drobnými podnikateli velký zájem. Právě jim pomáhá ven z krize, do které je dostal tvrdý lockdown. Někteří tak přišli až o 90 % svých příjmů a vítají každou radu.

Pandemie koronaviru čím dál víc tlačí podnikatele přesouvat se do onlinu. Mnozí z nich se v něm ale orientují jen stěží, někteří vůbec. Právě jim je určena Sdílko akademie, která je zasvětí do tohoto virtuálního prostředí a poradí jim, jak se přizpůsobit dnešní covidové době.

Kamila Smutná, koordinátorka Sdílka: “Sdílko akademii jsme zahájili minulý týden prvním seminářem na téma marketing pro malé obchodníky a pokračovat budeme zase v onlinu. Zájem o akademii je velký, ale musím říct, že i pro zájemce, kteří se chtějí přihlásit ještě teď, tak pořád je možnost. Všem vlastně posíláme i záznamy z těch předchozích seminářů takže o nic nepřijdou.”

Zájemci se mohou hlásit na webových stránkách sdílkoporuba.cz/akademie.

V dalším online semináři, který se uskuteční 1. dubna, se Sdílko akademie zaměří na facebookovou a instagramovou reklamu.

Igor Kluziok, lektor semináře, Facebooková reklama, marketingová agentura WOXO: “Náplní toho semináře bude vlastně, abychom jim vysvětlili úplné začátky krok po kroku až po to, jak si tu reklamu regulérně nastavit. Jde o to, že každý má jinou cílovou skupinu, takže bych se chtěl podívat i na to, aby si ti lidé uvědomili, jestli vůbec ta cílová skupina na tom FB je, nebo jestli zvolit nějaký jiný kanál. Potom bychom ještě ukázali nějaké příklady z praxe.”
Alexandra Flašarová, AF-RÓ makronky: “Už 4. rokem vyrábím ve své výrobně v Petřvaldě u Karviné takové originální raw a vegan makronky a dorty. Akademie Sdílko mě velmi oslovila, proto jsem se přihlásila. V současné době totiž řeším hlavně problém ten, že nejsou trhy a nemůžu tam prodávat, což představuje vlastně 90 procent mých příjmů a proto musím svůj veškerý prodej přesunout do onlinu.”

Makronky jsou velmi náročné na přípravu.

Alexandra Flašarová, AF-RÓ makronky: “Je to pracné, dělám to všechno ručně, suším to v raw sušičkách, takže i ta doba toho sušení je někdy 5 až 6 hodin. Je to dlouhá příprava a to vzniknou teprve ty makronky. Potom se to spojuje krémem, chladí, šokuje a uchovává vlastně šokově mražené.”

V dubnu se pak Sdílko akademie zaměří na kamenné prodejny, kdy se bude věnovat výlohám a také interiéru prodejen. Všechny semináře, kterých je celkem 5, jsou díky podpoře amerického velvyslanectví a městského obvodu Poruba zcela zdarma.


Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků