Dana Lukáčová, ředitelka ostravské pobočky Makro:"Za tu dobu Makro má téměř 70 tisíc registrovaných zákazníků, z toho okolo 3 tisíc našich zlatých a stříbrných partnerů, kteří tu jsou dnes s námi a oslavují narozeniny spolu s námi."
Makro Ostrava prošlo za dobu své existence řadou změn. Například v polovině roku 2010 zavedlo rozvoz zboží zákazníkům. Když s touto službou začínalo, podíl obratu v rozvozu byl okolo 4%.
Dana Lukáčová-Ředitelka ostravské pobočky Makro: „Dnes to je 15% celého byznysu. Zákazníci mají o tuto službu velký zájem a jsou s naším servisem spokojení."
Právě spokojenost zákazníků je hlavní prioritou společnosti Makro.
Pavel Gavenda, zákazník společnosti Makro Ostrava: „Jsme spokojení, zatím to je bez problémů. My tu službu budeme využívat dál, protože ušetří to hromadu času."
Makro se zaměřuje na 3 druhy zákazníků: hotely, restaurace a catering, střední firmy a nezávislý maloobchod. Právě pro tyto prodejce je určen projekt Můj obchod.
Petr Soukup, Trader segment manažer: „Je to marketingový deštník různých činností, které chceme poskytnout nezávislým maloobchodníkům na našem trhu, je to jednotný název, je to jednotný leták. Zahrnuje to vizualizaci prodejny, jak vnitřní, tak vnější, abychom se snažili ve spolupráci s našimi nezávislými obchodníky být maximálně úspěšní v současném moderním světě obchodu."
Makro má dnes v nabídce 33 000 položek z okruhu potravin a spotřebního zboží. Poskytuje také řadu služeb vytvořených na míru zákazníkovi.