Zákazníci využívají čím dál častěji elektronickou obsluhu bankovního účtu a není tomu jinak ani u elektřiny a plynu.
„Všechno si díky ČEZ ON-LINE zařídím jednoduše sama, kdy potřebuji a z pohodlí domova," poznamenala Eva Binarová z Opavy, která se stala 400 tisící uživatelkou aplikace ČEZ ON-LINE. Jako jubilejní zákaznice obdržela iPad jako dárek od Skupiny ČEZ. „iPad budu nejvíce používat ke sledování internetu a dětem udělá radost hraní her. Bude to dobrý doplněk k notebooku, o který jsme se dosud museli dělit," dodala.
„Přes ČEZ ON-LINE může zákazník sledovat stav svého účtu, kontrolovat vyúčtování nebo měnit zálohy či kontaktní údaje. Velmi využívaná je také možnost změnit produktovou řadu, objednat plyn nebo sjednat dodatečné služby," říká k výhodám aplikace Tomáš Pešek, který má ČEZ ON-LINE na starosti. Zákazník tak veškeré své požadavky vyřídí kdykoliv potřebuje.
Přihlásit se do aplikace lze na www.cez.cz/cezonline. Zákazník v ní získá informace nejen o své spotřebě energií, fakturách a zálohách, ale může také měnit kontaktní údaje, způsob placení nebo výši záloh. Pomocí aplikace nahlásí samoodečet nebo zjistí časy spínání vysokého a nízkého tarifu.