Poměrně velký rozruch způsobilo zveřejnění, jak v letošním roce vypadá ledová plocha na zimním stadioně. Jelikož se prý kvůli probíhající rekonstrukci šaten nemohla dostat na plochu speciální rolba, vzali si podkladový nátěr za svůj úkol fanoušci. Po týdnu se, jak tvrdil klub, fleky trochu zabruslily. Proto se hokejisté rozhodli, že se ledová plocha opravovat nebude.
Patrik Rimmel, manažer klubu AZ Havířov: “Domluvili jsme se na tom, že led necháme tak, jak je. Za týden se zabruslil. Zjišťovali jsme u trenérů i u hráčů, zda s tím není nějaký problém. Volali jsme i na český svaz a vše vyhovuje pravidlům. Led zůstane ve stavu, jak je nyní”.
Rozpuštění ledu, nastříkání nového podkladu a následné namalování reklam, by stálo desítky tisíc korun. Estetický nedostatek by neřešila ani odbornice na reklamy.
Naďa Pinkasová, odbornice v oblasti reklamy: “Já po 24 letech, kdy realizuji reklamní plochy na stadionech po celé republice, nevidím žádný problém. Reklamy jsou vidět, zákazníci jsou spokojeni. Myslím, že technicky něco opravovat, dodělávat nemá žádný smysl”.
A v tom případě ani správce haly.
Jaromír Kácal, ředitel SSRZ: “Já jako správce beru hokejisty jako našeho největšího zákazníka, odběratele našich služeb a pokud on říká, že led je v pořádku, že je s kvalitou spokojený, že nechce nic měnit, neodporuje to pravidlům, tak není důvod z naší strany dělat úpravu”.