Člověk by si řekl, kde jinde bych měl dostat své peníze, než na poště. Opak je někdy pravdou.Se složenkou za přeplatek za vodu šla žena z Havířova několikrát na poštu. Své peníze ale nedostala.
Jiřina Kubová, nespokojená klientka pošty: “Šla jsem ve čtvrtek ve dvě hodiny na poštu a bylo nám řečeno, že peníze nám nebudou vyplaceny, protože jim došly peníze. V pátek jsem šla znovu, ale byla tady taková fronta lidí, že jsem šla na hlavní poštu. Tam to bylo ještě horší. Také jim došly peníze.”
Žena šla zpět na menší poštu. Čekala půl hodiny ve frontě, aby jí zase řekli, že hotovost nemají.
Jiřina Kubová, nespokojená klientka pošty: “Byla jsem naštvaná strašně moc, až mi z toho bylo špatně. Člověk čeká na peníze čtyři měsíce a ve finále vám je nevydají”.
Česká pošta tvrdí, že se jednalo o výjimečnou situaci.
Matyáš Vitík, mluvčí České pošty: “Bohužel došlo k řadě okolností. Byly v jeden moment vypláceny důchody, sociální dávky, přeplatky za byty. Mohlo se tedy stát, že na poště nebyla dostatečná hotovost. Problémy jsme operativně řešili tak, aby se už neopakovaly”.
Opravdu k nápravě došlo a v pondělí si lidé své peníze mohli vyzvednout.