Pro opakovanou hospitalizaci v nemocnici by se rozhodlo 89 % respondentů, úroveň ošetřovatelské péče hodnotí jako výbornou a dobrou 99 % dotazovaných. 94 % respondentů si myslí, že jsou dodržována a respektována práva pacientů. V otázce „Jak jste zjistil jména ošetřujícího personálu" si v 55% návštěvníci nemocnice jméno přečetli z identifikační karty zaměstnance. Vyplynulo zde, že není pro ošetřovatelský personál běžným standardem představit se pacientovi při poskytování péče. Náměstkyně Renáta Tydláčková uvedla, že právě zde vidí prostor pro zlepšení a do budoucna bude samozřejmostí znát jména ošetřujícího personálu.
Výsledky ankety spokojenosti v havířovské nemocnici
V rámci maximální péče o pacienty provedla havířovská nemocnice další anketu spokojenosti, a to na lůžkových odděleních. Cílem bylo zmapovat současnou komunikaci mezi ošetřovatelským personálem, pacientem a úroveň poskytovaných služeb. Celkem bylo vyplněno a odevzdáno 628 dotazníků a výstupy jsou pozitivní.