Už jen pár dnů chybí do spuštění světelné signalizace na nově zrekonstruovaném největším kruhovém objezdu v Moravskoslezském kraji. Důvodem stavby byla mnohonásobně překročena kapacita, je zde ale háček, Havířov sice bude mít nový objezd za 43 milionů korun, auta však budou jezdit po starém asfaltu.
Radoslav Basel, vedoucí odboru investic MmH: „Máme tady problém se správcem komunikace první třídy, že jsme se ho snažili několikrát, zatím bohužel neúspěšně, přesvědčit, aby zrekonstruoval povrch celé okružní křižovatky. Bohužel tato jednání byla zatím neúspěšná a povrch okružní křižovatky zůstává v takovém stavu, v jakém je. Jedná se o investici zhruba pěti milionů korun, kterou už město nechtělo dále hradit ze svého rozpočtu."
Vedení města se od Ředitelství silnic a dálnic dovědělo, že nemají peníze. Zdeněk Osmanczyk, náměstek primátora (ČSSD): „Já osobně si myslím, že peníze nějaké byly, ale ovšem nedokážu si odpovědět na otázku, proč se například dělala úprava vozovky u Šenova, příjezdová komunikace do Havířova, která nebyla v takovém stavu, a neinvestovali do rondelu."
Anketa, obyvatelé Havířova: 1. „Je smutné, že se ŘSD nedokázalo domluvit s městem, protože, když už se tolik peněz investovalo, tak aby to bylo v pořádku pro ty lidi tady." 2. „Když je nový rondel, tak by měl být nový povrch, to je můj názor." 3. „ŘSD není jenom Havířov. Ten zbytek, co teď udělali, zastavili stavby a peníze jsou vniveč."
Ředitel Ostravské správy ŘSD Lubomír Hýbl se na kameru odmítl vyjádřit. Uvedl však, že nechtěli zasahovat do stavby, kterou provádí město na své náklady, jelikož pokud by došlo například k nějakým poklesům, bylo by těžké zjišťovat, kdo za to nese zodpovědnost.
Ředitelství silnic a dálnic nakonec přislíbilo, že pokud naleznou finanční prostředky, položí nový povrch v příštím roce