Monika Plhalová, vedoucí zájmové činnosti: "Dnešní moderní děti, když příjdou do lesa, tak nepoznají vůbec žádnou stopu zvěře. Vesměs ve městě uvidíme akorát stopu psa, takže když vejdou do lesa, bylo by dobré, aby tam poznaly, komu ta stopa patří, jak je velká."
Děti se po výukové části programu rozdělily do skupin a samy si pak vyzkoušely, co všechno si stihly zapamatovat.
Anketa, žáci: "Já jsem se dozvěděla, jaké mají zvířata stopy." "Poznala by sem králíka, zajíce, labuť, vlka , divoké prase, lišku." "Já si myslím, že to je dobré a že to je poučné do školy."
Libuše Machurová, učitelka ZŠ Borovského: "Děti vlastně předmětem pěstitelství a chovatelství si získávaly na internetu různé informace no a v podstatě teďka své informace jsme jenom přišli doplnit vlastně tímto výukovým programem. No a nějakou zpětnou vazbou bude pak ještě přímo ve škole v odborné učebně rozebrání,co nás zaujalo a co nám to dodalo."
Iveta Hudzietzová, ZŠ aMŠ Prameny: "Na tomto výukovém programu jsme už po druhé, prvně jsme byli se třídou, nyní je to kroužek. Velmi zajímavé u těchto dětí je že vidí, objevují přírodu, zkoumají a minule, když jsme šli odsud cestou zpátky už dokázaly poznat stopy havrana, veverky."