Anketa návštěvník MICu: "Byli tady vstřícní, vysvětlili mi, podrobně, kde Obchodní akademii najdu a dostala jsem tomu i mapu."
Nová, modernější podoba městského informačního centra příjemně překvapila místní obyvatele, kteří si informační centrum pamatují jako malé a nevýrazné místo.
Anketa, obyvatelé Karviné: 1. "Maximálně velký rozdíl, je to tu výrazné, krásné, pro mě trochu šok." 2. "Jsem se díval, vypadá to krásně, protože to bylo jinou formou dělané, vypadá to pěkně."
Dalibor Závacký, náměstek primátora: "Změna je opravdu velmi dobrá, protože tyto prostory se zvětšily, jsou velmi příjemné a velmi příjemné budou i pro ty naše zaměstnance."
Rekonstrukce stála karvinskou radnici jeden a půl milionu korun včetně stavebních a vybavovacích prací. Celá přestavba trvala velmi krátce, necelé dva měsíce.
Halina Molinová, ředitelka Regionální knihovny Karviná: "My tady nejvíce poskytuje informace všedního dne, že se lidé přijdou zeptat na služby, na katalog podnikatelů služeb, na opravy, na vše, co potřebují k běžnému životu a poskytujeme spoustu informací ohledně pamětihodností, zejména na zámek Fryštát se ptají i ze zahraničí, na park, na ubytování, lázně."
Dalibor Závacký, náměstek primátora: "Občané, kteří přijdou, si můžou postupně vybírat co potřebují, protože to nebylo dříve tak úplně možné."
Nově také plní intonační centrum trojí funkci. Halina Molinová, ředitelka Regionální knihovny Karviná: "Spojili jsme informace na základě našich velkých databází, spojili jsme literaturu formou antikvariátu a rozšířili prostor pro galerii."
Ročně městské informační centrum v Karviné navštíví přes třicet tisíc klientů a pracovnice zde zodpoví až patnáct tisíc různých dotazů.