Chceme učit děti moderně. To si řekli v MŠ K. Dvořáčka a pořídili pro výuku v rámci projektu Šablony II. dvacet tabletů.
Petra Fragsteinová, učitelka MŠ K. Dvořáčka: "Tím, že si děti rozvíjejí především jemnou motoriku v rámci aplikace Písanka, trénujeme správné držení tužky, protože k ipadům náleží i tužky. Dále děti rozvíjí přírodovědné znalosti díky programu na poznávání rostlin, zvířat. Především se vzdělávají předškolní děti, aby si rozvíjely paměťové a logické myšlení. Tím, že si mohou zahrát pexeso, různé kvízy."
Jak děti s vámi spolupracují?
Petra Fragsteinová, učitelka MŠ K. Dvořáčka: “Vesměs dobře, děti to velmi baví, některé více, některé méně, ale snažíme se vždy najít nějaké téma, aby je ta práce bavila. S Ipady pracujme i my paní učitelky, využíváme je ke své práci. Vytváříme různé plakáty, informace pro rodiče."
Máte zpětnou vazbu od rodičů? Co na to říkají?
Petra Fragsteinová, učitelka MŠ K. Dvořáčka: “Máme zpětnou vazbu od rodičů. Právě teď, když byla mateřská škola zavřená z důvodu pandemie, takže jsme mohli komunikovat s rodiči, sdílet některou výuku s dětmi. Takže jsme měli zpětnou vazbu.”
anketa: "Mě nejvíce baví vláčky a lego. Abecedu umím jenom anglickou, jinak umím písmenka.”
anketa: "Já jsem se na ipadu učil písmenka. Ještě mě baví lego a hrát na klavír. V září nastoupím do první třídy."
Mateřinka využívá pro výuku také interaktivní tabuli.