Rekonstrukce mostu začala loni v dubnu. Výškové rozdíly na vozovce se vytvořily pohybem mostu na nestabilním podloží. Zvlněný povrch prověřoval nejen žaludky posádek vozidel, ale také stabilitu nákladu. Doprava byla po dobu stavebních prací vedena střídavě vždy po jedné polovině.
Oprava mostu poblíž hraničního mostu s Polskem je již téměř hotová. Dokončovací práce probíhají jen v jeho spodní části.
Podle místních je však jen otázkou času, kde se silnice zvlní opětovně. Na vině má být nestabilní podloží.
Nově opravený most by měl být bezpečnější i v době, kdy na vozovce hrozí náledí.
Poblíž opraveného mostu je nový stožár s kamerami a meteostanicí. Čidla ve vozovce při poklesu teploty aktivují systém, který sám silnici ošetří a zabrání tvorbě ledu. Opravený most bude také pravidelně kontrolovaný, aby byly včas podchyceny jeho pohyby.