Stavba obchvatu se opět posunula a jeho nová podoba se zřetelněji rýsuje. Aktuálně na projektu pracuje celkem více než sedm desítek dělníků, strojníků a řidičů.
Petra Havrlantová, mluvčí společnosti SKANSKA: "Od letošního února už je funkční nové, asi kilometr dlouhé koryto darkovské Mlýnky. V poslední třetině trasy, kde budoucí obchvat protíná jezero Lodičky, pracujeme také na poslední vrstvě násypu a zahájili jsme práce na napojovacích rampách, které propojí nově budovanou I/67 s komunikací I/59 spojující Ostravu a Karvinou."
S blížící se letní sezonou se stavba bude muset vypořádat s intenzivním pohybem veřejnosti, protože přes projekt vede trasa na oblíbené přírodní koupaliště. Zástupci vedení radnice proto jednali se stavbaři o tom, jak bezpečně zajistit lidem příchod na Karvinské moře.
Lukáš Raszyk, náměstek primátora Karviné: “Podařilo se nám vyjednat s DIAMO, že lidé mohou parkovat u pomocného závodu volně, a potom ŘSD společně se společností Skanska tvoří koridory, kudy se lidé mohou pohybovat, tak tady bych apeloval, aby tyto koridory byly dodržovány, protože se přeci jen nachází také na stavbě."
Na letní měsíce plánují stavbaři realizaci napojení obchvatu Karviné na stávající sil. I/67 na začátku stavby (tzn. ze směru od Českého Těšína). Provoz proto bude zhruba dva měsíce řízen kyvadlově pomocí semaforů.