Jesenicko se prezentovalo pod názvem Rodinné Jeseníky.
Jan Krkoška (ANO), předseda Cestovního ruchu Euroregion Jeseníky: “Zvolili jsme tento název, protože chceme ukázat, že Jeseníky jsou ideální pro rodinnou dovolenou. Máme krásné turistické destinace, lyžařská střediska, wellness centra a další atrakce.”
Jeseníky zaujaly mimo jiné tím, že tamní města spojila své síly do jednoho projektu.
Libor Unverdorben (ANO), místostarosta Bruntálu: “Je to naše první společná prezentace a jsem rád, že spolupracujeme. Máme tak větší šanci Jeseníky zviditelnit.”
Adam Kalous (ANO), starosta Jeseníku: “Jeseníky jsou jedny hory, přestože jsou rozděleny do Moravskoslezského a Olomouckého kraje. Ale žádná nezdravá rivalita mezi námi není.”
Rodinné Jeseníky zaujaly i turistickými známkami.
Ladislav Šín, spoluautor turistických známek: “Turistické známky jsou cestou, jak Jeseníky zviditelnit. Chceme tím městům pomoci v propagaci.”
Veletrhy GO a Regiontour jsou v Brně až do neděle.