Původní vyvolávací systém na Městském úřadu v Novém Jičíně slouží lidem více než 10 let, nicméně už byl zastaralý, pomalý a často mimo provoz.
“Byl problém, že byl vyvolávací systém stále v poruše, nešly tiskárny, takže ta inovace je krok kupředu. Důležité je i to, že nový systém umožňuje i daleko více věcí,” uvedl Zdeněk Petroš, vedoucí Odboru organizačního, MěÚ Nový Jičín.
V těchto dnech byl tedy v části úřadu nainstalován zcela nový systém, a to na na odborech dopravy a správních činností, a také na pokladně. Zkrátka tam, kde se tvoří největší fronty. Nové jsou také dotykové obrazovky a LCD monitory. Přidanou službou je pak možnost rezervace schůzek s úředníkem.
“Kdy si občan prostřednictvím mobilního telefonu nebo webových stránek města bude moci objednat konkrétní termín jednání na úřadě. Lidem tak odpadne čekání ve frontách a budou si moci lépe organizovat svůj čas,” doplnila Marie Machková, tisková mluvčí MěÚ Nový Jičín.
“Klienti, kteří se objednají prostřednictvím internetu nebo prostřednictvím aplikace Město v mobilu, potom přijdou k této obrazovce, zmáčknou pole “objednaný klient”, zmáčknou PIN, který jim bude vygenerován, a po zmáčknutí tlačítka mu vyjede číslo,” ukázal vedoucí organizačního odboru.
Objednávkový systém bude spuštěn do konce prosince, ten vyvolávací už je v provozu.