„Expanze na polský trh je součástí promyšlené a dlouhodobé evropské strategie. Zaměřujeme se na optimalizaci výrobních kapacit napříč evropskými provozy, abychom efektivněji využívali zdroje a posilovali spolupráci mezi jednotlivými závody v Evropě včetně Karviné,“ říká René Fabik, generální ředitel ArcelorMittal Tubular Products Karviná.
Důraz na technicky náročné produkty
Základním pilířem strategie ArcelorMittal Europe – Tubular Products do roku 2030 je systematické zaměření na výrobky s vyšší přidanou hodnotou. Právě rozvoj tohoto produktového portfolia umožňuje společnosti dlouhodobě zvyšovat konkurenceschopnost a nabízet zákazníkům technicky pokročilá a na míru přizpůsobená řešení.
Klíčovou oblastí rozvoje je výroba za tepla redukovaných trubek s nestandardní délkou až 12 metrů. Produkty jsou určeny zejména pro projekty s vysokými technickými nároky a zákazníkům přinášejí významné zjednodušení a optimalizaci navazujících výrobních procesů.
Zákaznická řešení na míru a výrazný růst prodejů
ArcelorMittal Europe – Tubular Products nabízí specifická řešení tolerancí délek podle individuálních požadavků zákazníků a zároveň poskytuje permanentní značení výrobků, které odpovídá technickým a logistickým specifikacím zákazníků. Tato řešení podporují sledovatelnost, kontrolu kvality a bezproblémovou integraci výrobků do výrobních procesů klientů.
Zvolená strategie se již promítá do konkrétních úspěchů. Na evropských trzích zaznamenala společnost ArcelorMittal Europe – Tubular Products meziroční nárůst prodejů. „V návaznosti na dosažené výsledky plánujeme další cílené investice, které podpoří rozvoj tohoto produktového segmentu. Investice se zaměří zejména na zvyšování technické úrovně výroby, flexibility a upevnění pozice naší společnosti jako spolehlivého partnera pro specializovaná řešení v oblasti trubkových rozvodů na evropském trhu,“ doplňuje René Fabik.
