Takto vypadalo logo Beskydského divadla na konci padesátých let. V současné době mají lidé vžitý jeho tvar užívaný posledních asi 13 let. A teď nastal čas zvyknout si na novou moderní identitu. Divadlo ji nyní poprvé odprezentovalo na propagačních materiálech, webu a sociálních sítích.
Jiří Močička, ředitel Beskydského divadla: “Chtěli jsme, ať to logo je více flexibilní, ať ho můžeme více aplikovat v rámci sociálních sítí. To základní logo s těmi oblouky má v sobě jistou noblesu a věříme, že bude nadčasové.”
Ředitel divadla a grafik Jan Bartoň se postupně shodli na tom, že stěžejní pro podobu nového vizuálu bude prvek jedinečný a příznačný pro budovu divadla, a ten v interiéru objevili.
Jiří Močička, ředitel Beskydského divadla: “Našli jsme lustry akademického sochaře Jiřího Boháče. Ty lustry jsou konkrétně v budově tři, nejdominantnější je středový lustr, který prochází dvěma patry, a který návštěvníci vidí, když vejdou do divadla jako první.”
Lustry tvoří stovky obřích zkumavek, které jsou v hlavním svítidle spojeny po dvou a jejich konce tvoří symbolické “bé”. A právě ty se staly inspirací pro základ nového loga.
Jan Bartoň, autor grafického vizuálu: “Prostě chtěli jsme to mít živější a variabilnější a to logo v té ploše funguje i jako výřez a dá se s tím dále modelovat. Je to fajn tvar. Někomu to možná přijde triviální, strašně jednoduché, ale právě v té jednoduchosti je ta síla toho.”
A protože nedílnou součástí zdejší scény je divadelní klub, tak je z tvaru zkumavek poskládáno i logo legendární Múzy.