Nádražní budova pochází z roku 1872. Zásadnější rekonstrukce se dočkala v 60. letech minulého století a necitlivými úpravami definitivně ztratila historický vzhled. V poslední době spíš chátrala. Na jaře začala rekonstrukce. Ačkoliv nejde o památkově chráněný objekt, některé původní prvky se sem vrátí.
Dělníci se nejprve pustili do rekonstrukce levé části budovy. Tady má svou pobočku Česká pošta. Kvůli opravám musel být na čas její provoz přerušený, teď už jsou ale kanceláře zpět. Vyměněná už je také část oken.
Uvnitř budovy nyní pracují dělníci na úpravě podlah. V prvním patře vystuží stropy ocelové nosníky, které nahradí dosluhující dřevěné trámy. Veškeré podlahy budou vylité betonem. Nutné je také zaizolovat zdivo, které nabíralo vlhkost, a to zejména v části budovy přiléhající k perónu. Výpravní budova už dostala novou střechu.
Kvůli stavebním pracím musí být cestující zvlášť obezřetní. Přístup nyní mají pouze na perón a do části vstupní haly, kde zůstala pokladna a čekárna.
Zatímco dříve byla rozsáhla budova s obrovskými sklepními prostory více méně prázdná, po dokončení rekonstrukce ji kromě České pošty zaplní také kanceláře, které budou nově sloužit policii. Přibudou tady také komerční prostory a zlepší se zázemí pro cestující.
Opravy nádražní budovy, které začaly v dubnu, budou stát Správu železnic 79 milionů korun. Hotovo bude příští rok v září. Společně s dokončením přestavby by pak mělo dojít také na úpravu prostoru před nádražím, který zafinancuje město. Počítá se s rekonstrukcí celé ulice, chodníků, veřejného osvětlení, městského mobiliáře či zeleně.