Různé závady, poruchy a jiné problémy spojené s nájemním bydlením mohou nově nájemníci obecních bytů v Ostravě-Jihu hlásit online. A to pomocí tak zvané e-přepážky, kterou nově spustila radnice. Registrace je velmi jednoduchá.
Markéta Langrová, místostarostka MOb Ostrava-Jih: “Stačí na stránkách nemovitosti.ovajih.cz kliknout na kolonku e-přepážka, vyskočí registrační formulář, do kterého nájemce zadá svůj email, telefonní číslo, číslo bytu a SIPO. Poté proběhne jednoduchá registrace a daný nájemce může tento komunikační kanál začít využívat.”
Přes e-přepážku lidé mohou hlásit nejen poruchy, ale také se ptát na vše, co je ohledně bydlení zajímá. A úředníci přivítají i vaše nápady ohledně toho, co by se dalo zlepšit.
Markéta Langrová, místostarostka MOb Ostrava-Jih: ”E-přepážka funguje oboustranným způsobem. Nejenže nájemce informuje nás, ale i my můžeme informovat nájemce. Pokud dojde k jakékoli havárii, třeba odstávce tepla, tak my přes tento komunikační kanál informujeme nájemce v průběhu dne, jakmille to zjistíme o tom, že k té odstávce došlo.”
Gabriela Gödelová, mluvčí MOb Ostrava-Jih: “Obdobně jako celý web nemovitosti.ovajih.cz, který byl zřízený právě pro přehlednou komunikaci nabídky jak bytových, tak nebytových prostor městského obvodu Ostrava-Jih, tak i jeho noví součást e-přepážka, je určena k tomu, aby maximálně usnadnila a zrychlila komunikaci mezi nájemci a mezi městským obvodem Ostrava-Jih.”
E-přepážka je v provozu teprve pár dní a už se do ní zaregistrovaly stovky lidí
Markéta Langrová, místostarostka MOb Ostrava-Jih: “Všichni nájemci obecních bytů obdrželi do svých poštovních schránek tyto letíčky, kde vlastně najdou veškeré informace týkající se registrace, popřípadě, pokud budou mít s registrací jakékoliv problémy, mohou kontaktovat příslušné úředníky úřadu.”
Nájemce si na stránkách může zvolit i typ komunikace. Má dvě možnosti. Buď bude dostávat informace pomocí esemesek nebo e-mailem.