Inovativně proti pocení. I takto by se dal představit nový produkt, jenž na trh uvedlo osm studentů a čtyři studentky z gymnázia v Ostravě-Hrabůvce. Jedná se potítka do podpaží, která se nalepí na oblečení a tím pádem zabraňují jeho zašpinění.
Petr Grym, generální ředitel firmy: „Tak tady mám vlastně autorku celého produktu, která s nápadem přišla. Takhle se vlastně tady dají ty lepky, dáte si to do oblečení a tady vlastně ta sací vrstva saje ten pot, aby se tedy neukazoval na té košili.“
Podobné vložky už sice na trhu existují, avšak firma PitPad je pojala ekologičtěji.
Petr Grym, generální ředitel firmy: „Ten náš produkt je znovupoužitelný a ty současné jsou tedy jednorázové, že se pak vyhodí do koše."
Firma funguje pod záštitou organizace JA Czech a domovského gymnázia.
Veronika Forgačová, pedagožka, Gymnázium, Ostrava-Hrabůvka: „Ti studenti se můžou zapsat do nepovinného předmětu Aplikovaná ekonomie v rámci toho předmětu si udělají program studentská firma, vymyslí si název té firmy, produkt, promýšlí, jak budou ten produkt vůbec vyrábět, kdo je jejich cílová skupina...“
Hlavním cílem studentů je nyní uspět na celostátní přehlídce JA Studentská firma. Mohou už ale slavit vítězství v celorepublikové soutěži o nejlepší logo.
Sandra Klímková, autorka loga: „Jsme se rozhodli, že logo bude do tvaru kapičky potu, takže jsme ten název té firmy nastylovali do té kapky.“
Jako ostatní studentské firmy bude životnost této pouze do konce školního roku.