Tramvajové linky č. 1, 2, 7, 10, 12, 15, 17 a 19 budou opět jezdit dle původních jízdních řádů. Investici hradí DPO z vlastních zdrojů a celkově vyšla na 5,3 milionů korun.
Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO: "Z důvodu změny světelných podmínek při vjezdu do neosvětleného podjezdu museli naši řidiči během jízdy snižovat rychlost až na 20 km/h. Díky osvětlení zde budou moci projíždět rychleji a tedy i plynuleji. Výluku jsme využili i pro provedení udržovacích prací. Protože přístupnost tratě v podjezdu je omezená, využili jsme i speciální stroje, které běžně při opravách tramvajových tratí nepoužíváme."
Na stavbě se pracovalo např. se speciální nástavbou dvoucestného bagru pro výměnu pražců nebo s nástavbou pro úpravu kolejového štěrku.